?Ο Άγιος Βασίλης ήρθε στο Δήμο Μακρακώμης με δώρα και ευχές και μοίρασε στιγμές χαράς και πολλά χαμόγελα στους μικρούς μας συνδημότες για την πιό χαρμόσυνη γιορτή του χρόνου.
?Η όμορφη αυτή δράση έγινε σε Παιδικούς σταθμούς, Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία με την φροντίδα της Εντεταλμένης Δημοτικής Συμβούλου σε θέματα Παιδείας κα. Λαμπρινή Λυδία Ρήγα.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΝΗΜΗΣ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ
Σας ενημερώνουμε ότι, λόγω της πρόσφατης κακοκαιρίας, οι εκδηλώσεις μνήμης για το Ολοκαύτωμα της Μαρτυρικής Πόλης της Σπερχειάδας θα πραγματοποιηθούν στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου, πολιούχου της...

